Scopul proiectului „STEAUA SUS RASARE” a fost organizarea unor
actiuni care sa ofere elevilor posibilitatea implicarii tinerilor in acordarea de ajutor material sau spritual
pentru incurajarea si socializarea
persoanelor defavoriate din camine si spitale cu ocazia sarbatorilor de
iarna.
Un al doilea obiectiv a fost colaborare si socializarea intre elevi care provin din unitati de invatamant si medii
sociale diferite
Obiectivele:
1 Selectarea elevilor din unitatile de invatamant
2 Nominalizarea locatiilor vizitate
3 Desfăşurarea activităţilor propuse
Activităţile principale:
In perioada 20 noiembrie- 30 noiembrie 2012 se vor derula urmatoarele activitati:
· unitatile de invatamant vor propune grupul de elevi care sa participe la actiunile prevazute in proiect
· organizatorii vor stabili programul de vizita la unitatile care adapostesc persoane defavorizate
· organizatorii vor stabili locatia pentru spectacolul de incheiere a activitatilor proiectului
· pregatirea pachetelelor de daruri specifice sarbatorilor de iarna, care se ofera persoanelor vizitate, din unitati de invatamant speciale, camine si spitale, de catre grupul de elevi
In perioada 1 decembrie – 18 decembrie 2012 se vor derula urmatoarele activitati:
· vizitarea unitatilor care adapostesc persoane defavorizate din unitati de invatamant speciale camine si spitale
· prezentarea unui scurt moment de cantece specifice sarbatorilor de iarna
· oferirea de catre elevi a unui pachetel „surpriza” pentru persoanele vizitate din unitati de invatamant speciale, camine si spitale
· incheierea activitatilor proiectului prin prezentarea de catre grupurile de elevi participanti in proiect a unei actiunii artistice de cantece specifice sarbatorilor de iarna intr-o locatie , ocazie cu care sa li se ofere si acestor elevi un pachetel „surpiza” pentru activitatile la care au participat .
Grupuri ţintă, beneficiari: elevi si adulti proveniţi din medii sociale defavorizate, cu factori de risc
Rezumatul proiectului
Uniunea Femeilor colaboreaza si incheie parteneriate cu unitatile de invatamant scolare si prescolare in fiecare an pentru derularea diverselor proiecte in diferite domenii si ocazii speciale.
In cadrul proiectului, colaborarea cu unitatile de invatamant consta in pregatirea unor grupuri de elevi care prezinte unor persoane defavorizate din unitati de invatamant speciale, camine si spitale, cantece si obiceiuri specifice sarbatorilor de iarna si sa ofere acestora un pachetel „surpriza”
Elevii se vor deplasa, dupa terminarea cursurilor, la locatiile stabilite(unitati de invatamant speciale, camine , spitale) sub conducerea cadrelor didactice de la unitatea de invatamant si a membrelor Uniunii Femeilor
Se vor intalnii cu persoanele defavorizate, vor prezenta activitatea artistica si vor oferii pachetelul „surpriza”
La incheierea activitatilor , grupurile de elevi vor prezenta actiunii artistice de cantece specifice sarbatorilor de iarna si vor beneficia pentru activitatea lor de pachetelul „surpiza”
Se preconizeaza a se oferi pachetele cadou pentru cca 250 persoane din care 50 persoane defavorizate si pentru 200 elevii participanti in proiect
Impactul la nivel local:
- conştientizarea elevilor si a parintilor privind necesitatea preluării unui comportament care se încadrează în notiunile de reintegrare sociala si socializare
- educarea elevilor în spiritul apărării şi păstrării valorilor şi datinilor si traditiilor zonale din judetul Bihor
Evaluarea şi continuarea proiectului:
Proiectul se va incheia prin prezentarea de catre grupurile de elevi participanti in proiect a unui program artistic de cantece specifice sarbatorilor de iarna
Va continua colaborarea cu unitatile de invatamant din care provin grupurile de elevii prin alte proiecte prevazute in planul Uniunii Femeilor
Durata şi locul de desfăşurare:
Locul de desfasurare : Oradea - judet Bihor
Durata proiectului: de la 2o Noiembrie – 30 Decembrie 2012
Partenerul proiectului
Unitati de invatamant scolare din Judetul Bihor
Echipa proiectului:
Echipa Proiectului este compusa din:
§ Săteanu Mioriţa – coordonator proiect
§ Pantea Delia – asistent coordonator pt unitatile de invatamant
§ Teisanu Aurora- asistent coordonator –pt unitatile cu persoane in dificultate
§ Prof. Tatar Ramona – asistent coordonator –programul artistic
§ Prof Pop Ana Angela -asistent coordonator –programul artistic- colinde
INTOCMIT
Ing.Săteanu Mioriţa
coordonator proiect
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu